[ فرآیند کار ]

ثبت سفارش

  • ۰۱
    ثبت سفارش اولیه در سایت
  • ۰۲
    ارائه مشاوره تلفنی
  • ۰۳
    پرداخت هزینه
  • ۰۴
    انجام سفارش

برای آغاز فرآیند کار ثبت سفارش خود در سایت، کافی است به بخش «ثبت سفارش» بروید و تمامی مراحل را بر اساس خدمات درخواستی خود جلو بروید. سپس «مشخصات شما» پرسیده می شود. پس از ارائه «برآورد قیمت» و «موافقت با قوانین سایت» سفارش شما ثبت اولیه می شود.

در آخرین مرحله پیام «سفارش شما دریافت شد» نمایش داده می شود. در این مرحله یک «کد پیگیری» به ایمیل شما ارسال می شود.

در این مرحله به فاصله «حداکثر ۲۴ ساعت» از تاریخ ثبت سفارش، کارشناسان آرانو جهت «مشاوره و پاسخگویی به سوالات»، با شما تماس خواهند گرفت.
پس از موافقت شما با زمان و هزینه، «فاکتور نهایی و نحوه پرداخت» به شما ارسال خواهد شد.

در این مرحله بایستی حداقل مبلغ تعیین شده طبق فاکتور (اطلاعات بیشتر در صفحه تعرفه ها) را پرداخت کنید.

پس از پرداخت فیش واریزی را از طریق یکی از راه های ارتباطی (مثل واتساپ) به ما ارسال کنید.

پس از «ارسال فیش واریزی»، فرآیند انجام سفارش شما توسط تیم متخصص آرانو طبق «روال و زمان بندی مشخص»، آغاز خواهد شد.

می توانید مراحل پیشرفت سفارش خود را با «ارسال کد رهگیری» در واتساپ، پیگیری نمایید.

پس از «ثبت موفق سفارش» و «پرداخت هزینه»، سفارش شما بر اساس روال زیر آماده می شود.

[ فرآیند کار ]

انجام سفارش

  • ۰۱
    فاز صفر (ایده پردازی اولیه)
    « ۳۰% اول از کل هزینه »
  • ۰۲
    فاز یک (طراحی نهایی)
    « ۳۰% دوم از کل هزینه »
  • ۰۳
    فاز دو (مدارک و جزئیات فنی)
    « ۳۰% سوم از کل هزینه »
  • ۰۴
    برآورد مرحله اجرایی و ساخت
    « ۱۰% پایانی هزینه »
فاز صفر (ایده پردازی اولیه): در این مرحله تیم طراحی یک یا چند ایده خلاقانه مناسب پروژه آماده کرده و یک یا چند «طرح پیشنهادی اولیه» ارائه می دهد.
« برای انجام این مرحله، در هنگام سفارش ۳۰ درصد اول از کل هزینه طراحی را پرداخت می کنید. »
فاز یک (طراحی نهایی): پس از تحویل «طراحی اولیه» و انتخاب گزینه توسط کارفرما، اصلاحات و پرداخت ها مورد نیاز انجام و «طراحی نهایی» آماده می شود.
« برای انجام این مرحله، پس از تحویل مرحله قبل، ۳۰ درصد دوم از کل هزینه طراحی را پرداخت می کنید. »
فاز دو (مدارک و جزئیات فنی): پس از تایید کارفرما روی طراحی، جزئیات اجرایی کار تکمیل و نقشه ها یا مدارک فنی مورد نیاز برای ساخت یا اجرا تهیه می شود.
« برای انجام این مرحله، پس از تحویل مرحله قبل، ۳۰ درصد سوم از کل هزینه طراحی را پرداخت می کنید. »
برآورد مرحله اجرایی و ساخت: در این مرحله طراح با استعلام هزینه ها و محاسبه زمان مورد نیاز، برآوردی از «زمان بندی» و «هزینه اجرا» آماده می کند.
« برای انجام این مرحله، پس از تحویل مرحله قبل، ۱۰ درصد نهایی از کل هزینه طراحی را پرداخت می کنید. »
« در صورت سفارش اجرا، هزینه برآورد (۱۰%) مشمول تخفیف شده و بازگشت داده خواهد شد. »
« در صورت موافقت کارفرما و ورود به اجرا، هزینه اجرا بر اساس برآورد انجام شده بصورت جداگانه در یک یا چند مرحله تسویه خواهد شد. »
فرآیند طراحی آرانو دیزاین استودیو
[ فرآیند کار ]

خلاصه روند هر پروژه

۰۱. فاز صفر

ایده پردازی و طراحی اولیه

در این مرحله تیم طراحی یک یا چند ایده خلاقانه مناسب پروژه آماده کرده و  یک یا چند طرح پیشنهادی اولیه ارائه می دهد.

۰۲. فاز یک

طراحی نهایی

پس از انتخاب گزینه توسط کارفرما، اصلاحات و پرداخت ها مورد نیاز انجام و طراحی نهایی  آماده می شود.

۰۳. فاز دو

تهیه مدارک و جزئیات فنی

با تایید نهایی کارفرما، جزئیات اجرایی کار تکمیل و  نقشه ها یا مدارک فنی مورد نیاز برای ساخت یا اجرا تهیه می شود.

۰۴. اجرا

عملیات اجرایی یا ساخت

مرحله نهایی، اجرا یا ساخت دقیق طرح است که بر اساس زمان بندی و با بالاترین سطوح کیفی و فنی انجام می شود.

[ سوالات متداول ]
طراحی و اجرای پروژه من چقدر زمان می برد؟

زمان انجام یک پروژه وابسته به عوامل مختلفی از جمله: مقیاس پروژه، خواسته های کارفرما، تعداد گزینه ها، تعداد دفعات اصلاح کار و... است. برخورداری از یک تیم حرفه ای طراحی و اجرایی و بهینه سازی فرآیندها مزیتی است که به استودیو آرانو امکان پیشبرد سریع پروژه ها را می دهد. برای اطلاع از زمان پیشبرد پروژه خود می توانید پس از ثبت سفارش با کارشناسان ما در تماس باشید.

فرآیند کاری در دفتر شما چگونه است؟

بعد از دریافت سفارش کار در مرحله اول «ایده پردازی و طراحی اولیه» انجام می شود. در این مرحله چند طرح پیشنهادی به کارفرما ارائه شده و پس از انتخاب گزینه توسط کارفرما، در مرحله دوم  اصلاحات لازم انجام و «طراحی نهایی»  آماده می شود. با تایید نهایی کارفرما، جزئیات اجرایی کار تکمیل و «تهیه نقشه ها و مدارک فنی» انجام می شود. مرحله چهارم و نهایی کار «عملیات اجرایی و ساخت» است که بر اساس زمان بندی و نظر کارفرما اتفاق می افتد. برای مشاهده جزئیات بیشتر به صفحه فرآیند طراحی آرانو مراجعه کنید.

چگونه سفارش خود را در سایت ثبت کنیم؟

جهت ثبت سفارش خود در سایت، کافی است به بخش «ثبت سفارش» بروید و تمامی مراحل را بر اساس خدمات درخواستی خود جلو بروید. در پایان «مشخصات شما» پرسیده می شود. پس از ارائه «برآورد قیمت» و «موافقت با قوانین سایت» سفارش شما نهایی می شود.

از کجا مطمئن شویم سفارش ما به درستی ثبت شده است؟

در صورتی که همه مراحل ثبت سفارش را به درستی طی کنید، در آخرین مرحله پیام «سفارش شما دریافت شد» نمایش داده می شود. در این مرحله یک «کد پیگیری» به ایمیل شما ارسال شده و کارشناسان آرانو طی ۲۴ ساعت با شما تماس خواهند گرفت. در صورت عدم دریافت پیام، «اسپم ایمیل»خود را چک کنید.

آیا پس از ثبت سفارش امکان انصراف و لغو سفارش وجود دارد؟

«ثبت اولیه سفارش» در سایت به منزله درخواست مشاوره رایگان بوده و هزینه و تعهدی برای طرفین دربر ندارد. «پس از اولین پرداخت»، سفارش جهت انجام رسمی می شود و گروه طراحی کار خود را آغاز می کند. در صورتی که درخواست شما جهت انصراف از سفارش، پیش از آغاز مراحل طراحی (کمتر از ۲۴ ساعت از ثبت سفارش) باشد؛ می توانیم سفارش شما را لغو نموده و مبلغ پرداخت شده را به شما بازگردانیم. در صورت انصراف از ادامه فرآیند «پس از آغاز یا  در حین پروژه»، هزینه سفارش تا آن مرحله دریافت و در صورتی که بیش از آن پرداخت شده باشد، مابقی به سفارش دهنده بازگشت داده خواهد شد.